PULS PRAHA

Časté dotazy

Jak se dozvím, co jsem si objednal/la?

Po objednání zboží Vám přijde na uvedenou e-mailovou adresu potvrzení Vaší objednávky. Zároveň Vám bude volat asistent pro ověření objednávky. Uvádějte prosím skutečné a platné kontaktní údaje. Zboží, které si telefonicky popř. e-mailem neověříme, nebudeme odesílat.

Za jak dlouho obdržím objednané zboží?

Vámi objednané zboží obdržíte většinou do 3 pracovních dnů od data objednávky. Pokud lhůta bude delší, budeme Vás kontaktovat na e-mail nebo telefon, který uvedete v objednávce.

Jakým způsobem mi bude doručeno zboží a kolik to stojí?

Zboží zasíláme Českou poštou, DPD, PPL nebo si jej samozřejmě můžete vyzvednou osobně.
Jednotlivé ceny jsou uvedeny hned v první kroku při přechodu do košíku Vašeho objednaného zboží.
Cena poštovného a balného bude individuální dle velikosti a hmotnosti zásilky.

Za jakých podmínek mohu zboží vrátit?

Zboží je možno vrátit zpět do 14 dnů.
Zboží nesmí být však použito či poškozeno a musí být zabaleno v originálním obalu.
Pokud budou tyto podmínky splněny, samozřejmě Vám ihned zašleme zpět peníze.

Co mám dělat když mi doručí poškozený balík?

Zjevně poškozený či otevřený balík doporučujeme nepřebírat. Pokud balík přijmete, není možno později reklamovat to, že zboží, které bylo objednáno balík neobsahoval.

V obdržené zásilce, která přišla v pořádku jsem objevil věc s kazem či věc jinak poškozenou…

V tomto případě se na takovéto zboží vztahuje reklamační řád dle občanského zákoníku. Zboží, kterého se toto týká, zašlete prosím zpět s průvodním dopisem popisujícím konkrétní reklamaci. V případě uznání reklamace vám bude zboží vyměněno za nové (případně vrácení peněz) a uhrazeno i poštovné. Pokud nebude reklamace shledána opodstatněnou, zašleme vám zboží zpět bez nároku uhrazení poštovného.